Bilder

ang förra inlägget :

Fåtölj köpte jag inte på ikea, men den är därifrån å jag köpte två stycken utav Linda häromdan.
De andra grejjerna köpte jag, plus lite till..




Såhär blev det med fåtöljerna nya bordet och kuddarna...
Det ska väl dit nåt mer i fönstret eller nåt.. Lite väl vitt nu kanske..
Fast jag gillar VITT !



Tavellisterna...  med de stackars få inramade kort vi råkar ha...

MICHAELA ! vi vill ha ett kort på dig tack, du behöver inte rama in...
Det fixar jag...



Våran kära Angela har varit här.. denna gången själv utan sin Andreas som var med första gången de träffade Emil och Amanda...



Jag och Emma har planterat....  Hon visste precis hur man skulle göra...




Här står hon med en tomatplanta i högsta hugg !
Ni ser även staketet bakom henne..
Känns bra med det.


Man får utnytja tiden väl... flera saker samtidigt..



Emma gillar att hålla de små sällskap i "gymmet"



En liten Amanda :

6½vecka gammal


Å en lite Emil:
6½vecka gammal



Dessa tv bilder nedan hade jag tänkt att skriva ut å ha som tavlor..

Amandas hand i min :





Amandas små fossingar..





För tillfället sitter jag med lite molvärk i magen (efter insatt spiral)  å väntar på att de små ska vakna å vilja äta lite, så att jag kan lägga mig och sova också.. Är ganska trött nu, har hållt igång hela dagen här..


Jag var uppe å matade barnen vid sex å eftesom båda två för en gångskull somnade direkt så gick jag och lade mig igen, sen vaknade jag av att Amanda vaknade å då var både Patrik och Emil uppe. Gick direkt och satte mig i soffan och ammade Amanda å sen var det bara att sätta sig vid bordet där frukosten var framdukad GOTT !
Lagom tills att jag hade ätit färdigt ville Emil ha mat.

Sen insåg jag plötsligt hur det såg ut i hela huset: Leksaker precis överallt (å nu é det ändå bara Emma som sprider ut leksaker, hur ska ddet gå sen när dem är tre??), å kräkpapper å diverse prylar,
Började med att skulla städa på Emmas rum och sätta upp hyllor och möblera om, medans jag försökte packa ner leksakerna för att kunna flytta runt möblerna, kastade Emma ut allihop på golvet igen.
Mitt i detta kaos ringer Pappa och undrar om vi var hemma för besök.
Oj besök i detta kaoset?  Ja visst kom ni hit !
Så dem kom så blev det lite fikapaus i fixandet.
Härligt !
 När Emmas rum var färdigt så gav jag mig på Emil och Amandas rum, sorterade bebiskläder som ska börja användas snart å sen fixade jag undan tre täcken, fyra kuddar å två bauta kuddar, snacka om att det tar stor plats(skulle behöva sånadär påsar som man suger ut luften ur med dammsugaren...)

Blev nästan färdig där inne när jag såg min böcker å tappade sucken totalt : Vart ska dem få plats???
Fick tillslut in dem bakom dörren i datarummet...

Nu tycker jag att de små ska ta och vakna.. brösten é fulla å jag é trött...
kanske ska gå och peta lite på dem ??

Natti natti !


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh va snyggt den vart med fåtuljerna!! Du har legat i du =) Kan du inte fixa över lite fixarlust hit med, skulle behövas!!! Kram

2010-05-16 @ 09:23:40
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/
Postat av: Angela

Så fina kort =) E glad att ja har er å kunna fly till ibland =) Kram

2010-05-16 @ 20:40:08
Postat av: Linda

De svart/vita bilderna är kanonfina!

2010-05-17 @ 07:41:12
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, vilka fina bilder! :-)

Haha, jag förstår om ni är lite trötta faktiskt.. dessutom är ju filmen ganska lång så det så! ;-)

Jaa, vi får väl se om Karlsson har det jag behöver! Annars får jag åka till staden istället. Kram, ha en bra dag!

2010-05-18 @ 12:12:57
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback