iskall promenad

Vi har nyss varit ute på en iskall halkig promenad... Vi gick ner till stallet å tittade på hästarna och klappade katten.
Emma å Patrik är fortfarande ute.. De promenerar runt på skaren i trädgården :)

Idag gick jag in i vecka 35. Allt som står ska hända mig å min kropp hände för läängesen, att man vaknar, har halsbränna å sådär.. Men det är ju inte så konstigt eftersom jag har dubbelt så mycket bebis i magen...





Alltså när man tänker efter å inser att det är 41 dagar kvar, typ 25 dagar kvar för mig...
Snart kommer det två små bebisar hit som ska tas om hand hela tiden, å matas, å bäras, å nattas å roas å gosas med,
Hur ska allt det hinnas med? tycker ofta att jag å Emma har fullbokat schema varje dag som det är redan...
Men allt går ju säkert. Det é många före mig som har fått tvillingar å haft fler småbarn före...
Nu ska jag gå och plocka upp kycklingfileer som ska vara till flygande jacob i kväll..


Kommentarer
Postat av: Linda

Gott att läsa att du och twinsen mår bra!! Kan man inte få se en uppdaterad magbild?!

2010-03-10 @ 15:42:38
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback