Har inte blivit att jag bloggat på ett ta...

Har inte blivit att jag bloggat på ett tag... Min dator e knäpp å stänger av sig mer än nånsin... Har iaf sytt gardiner till Emil och Amanda och virkat en skallra till Emil å sytt några snuttefiltar .. Igårkväll började jag på Amandas skallra med... Har tänkt att lägga in bilder på bloggen med men det funkar inte ifrån telefonen , om man inte mmsar men det kostar ju massa pengar.. Var hemma hos Jen igår och vi vägde oss eftersom att viktväktarna har semesterstängt... Å Jen hade en väldigt snäll våg, visade mycket neråt men är inte helt säker på resultatet så jag skriver inte förens nästa vecka då vi varit inne i stan... Vad som händer här annars är att Patrik fixar på altanen å jag virkar å syr.. Vilket varvas med att bära på bebisen som skriker mest eller för den delen treåringen med ;) High life kan man ju säga att det är här oftast .. Men vad gör väl det ? Jag har ju tre helt underbara barn !!! Å Michaela med såklart men hon e ju knappast ngt barn :) jobbar och sliter mest hela tiden verkar det som att hon gör ... Men nån måste ju göra det med :) ibland saknar jag att åka till jobbet, jag har ju inte jobbat sen i november, men tanken på att vara hemifrån mina kära barn så länge får mig att inte ringa å fråga om tider... Trodde att jag skulle ha slutat amma för längesen egentligen men det sista har jag ammat mer istället.. Känns jättebra ! Hmm skriver väl som vanligt att jag ska försöka blogga från datorn senare, men vi vet ju hur det brukar gå med den saken ;) Puss å hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback