Ätandet har börjat.…..............

Ätandet har börjat.….................................. Japps nu har både Emil och Amanda nyss fått smaka på banangröt . Amanda tyckte att det var jättegott ända från första skeden. Emil var lite skeptisk men åt i allafall. När de fått ett par skedar var så fick dem ersättning. När Emil druckit ett par klunkar så tog Patrik ur nappflaskan å jag stoppade in en sked gröt, när han smaskat upp den vände han sig mot Patrik å såg ut som "hörre du, ge hit flaskan igen! " haha ..................... Mina små sötisar !!!! .............................. Emma fick också smaka på deras gröt men hon spottade å fräste. Det var INTE gott tyckte hon ! ................................ Vid tiodraget drar jag å barnen till min mamma där jag hoppas på lite kaffe innan jag åker igen å barnen stannar kvar där å jag ska köpa garn med Cissi å Jen . Sen ska här virkas glass i stora lass !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback