Ultraljud och vindruvor.

Imorse ringde klockan vid 7. Jag gick upp å duschade, å farmade lite. Sen gick jag in till Emma och Patrik som fortfarande låg i sängen. Fixade fram frukost å sen var det dags för mig och Emma att åka, Emma skulle till dagis och jag till MVC. Lämnade Emma utan några som helst bekymmer och forsatte bilfärden mot Hunnestad för att plocka upp Michaela som skulle med mig till MVC och få se sina småsyskon :)
Vi fick sitta och vänta i sisådär 30 minuter.
Sen fick vi komma in till den jätte trevliga läkaren, Odenback hette han.
Han gjorde ultraljud och vi pratade lite allmänt om bebisarna och sen sjukskrev han mig tom 1 April, längre än så kommer inte tvillingarna att stanna där inne, å skulle de få för sig det så blir det igångsättning för att kunna ha det så kontrollerat som möjligt, han hade läst min förra förlossningsjournal och tyckte att det hade ju gått väldigt fort, å när jag sa att de tyckte att jag skulle åka hem när jag kom in till förlossningen så kollade han upp vilken barnmorska/läkare det var som jobbade då,  å han lät inte så förtjust över hur det hade blivit förra gången...
Så fort jag kommer att känna att nåt är på G så kommer jag att åka in...Eftersom det brukar gå fortare andra gången, å nu é det juh mer komplicerat än förra gången (eftersom det är två)....

Det blev en bild på varje bebis  men jag orkar inte scanna in de nu.
Gör det kanske senare, å budet på kön är fortfarande 1 tjej mest troligt 2...


Nu när vi nyss kom hem från dagis å jag satte mig vid datorn å Emma försvann ut i köket, gick för att kolla efter en stund vad hon gjorde...






hon sorterade vindruvor :)



iförd sina nya stövlar !



Kommentarer
Postat av: Nina

Så det blev kittystövlarna?! :) Härligt att de små fortfarande växer som de ska och mår bra. Det måste vara skönt att veta att du blir igångsatt om de inte vill komma ut själva? Kram

2010-01-25 @ 15:49:59
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

NEJ så gullig hon är! :D

2010-01-25 @ 16:10:33
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-25 @ 16:18:36
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Angela

Söta Emma =)

2010-01-25 @ 17:42:25
Postat av: storasyster

tur att jag hittade rätt kitty stövlar =)

2010-01-25 @ 21:11:24
URL: http://elavelamichaela.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, så söt! :-)

2010-01-25 @ 23:32:23
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hittat hit också!

2010-02-06 @ 21:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback