Tom vägg...

Vet inte riktigt vad jag ska göra med min tomma vägg...
Har tänkte ha kort på väggen.. vita tavellister med kort i svarta ramar..
Men ska man sätta långa litster eller flera små i olika höjder ? hmmm


(Å nej vi har baara ved i vår vedhylla... inga saker alls som inte ska vara där... )





Emma har varit jätteduktig mån, tis, ons och somnat på mindre än 20 minuter å inte ens lite gnäll när vi ska lägga oss..
Idag tex så tog det inte ens 5 minuter.. men jag hann ju inte ens slappna av så jag låg kvar i kanske fem minuter till...  Mammas lilla sötnos..



Emma, Michaela å Patrik var ute på en fotopromenad i snön, med sig hade dem en skev pulka :)


Kanske ska tillägga ngt om mig å twinsen med... Jag har ont som attans i ryggen och i magen nästan hela tiden...
Ryggen är ju fogarna, å magen är sammandragningar samt att det andra halvan av dagarna bara spänner och drar både i huden och i insidan av magen.. det är för litet både på insidan å på utsidan.. Undrar hur detta ska funka i 93 dagar till..

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

kan du inte ha olika ramar? =)

2010-01-14 @ 11:22:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback