Fredag

Idag har jag och Emma varit hos min farmor och farfar en stund å fikat.
När vi skulle åka hem gjorde Emma ungefär som hon brukar göra, Vilket är att rymma ut på stora vägen.
Inte så lätt för mig att springa efter kan jag säga...
Så nu för en liten stund sedan så klickade jag hem två st selar till Emma..
Sen kanske man inte använder de så fort man ska i och ur bilen men jag tänker mest på till sen när man ska ha henne på en ståbräda vid vagnen... då går det ju inte att hon springer iväg om man e ute på promenad eller i stan... kan ju inte lämna två bebisar ensamna i en vagn å springa efter henne... Känns ju inte så kul..

Men iaf det blev en groda och en gris, hellre att hon har den på sig, oavsett hur knäppt folk tycker att det är, än att hon springer iväg  eller ut på en väg... hua hemska tanke...

(det går att klicka på bilderna... )

   
 De har en 1 meter lång "svans" som man håller i...


Jag hoppas iallafall att detta kommer att funka bra. Annars kommer inte jag att åka ngnstans med tre barn själv iaf...
Spelar ju ingen roll vad man säger till henne så rymmer hon ju ändå om hon känner för det...


Kommentarer
Postat av: Nina

Söta selar! Grodan är bäst!! :) Trist att behöva sele men jag förstår hur du tänker. Hoppas du växer och frodas! ;) kram

2010-02-26 @ 17:36:44
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tycker dom är hur söta som helst dom där selarna! Såg en liten grabb som hade en apa en gång, gulligt! :-)

2010-02-26 @ 17:56:31
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback