Är trött

Ja lite trött blir man allt när man har två små bebisar som inte vill sova ordentligt på natten..
Tänkte precis skriva att Patrik är jätte snäll och duktig och gör jättemycket på natten med men det tänker jag inte göra för han vaknade precis å var grinig...
Han tycker att jag är sur och grinig hela tiden även fast jag inte är gravid längre...
Å att jag inte har gjort ngt knappt sen vi kom hem ifrån bb..

Men visst gå du och släpa på tvillingar i nästan nio månader å sen dra på dig lite havandeskapsförgiftning å tryck sen ut ungarna å börja mata dem minst var tredje timme, å tänk inte på blodtrycket som är för högt å alla hormoner som virvlar runt överallt.. sen överallt där det gör ont å blöder , tänk inte på det spring upp å ner som en jojjo å bär barn stora som små två eller tre åt gången....



BLÄ ! ! ! känner jag just nu.

Blev på bra humör igår och var det hela dan å var det imorse också, trots att barnen inte vill sova så råkade jag vakna med lite energi igår och åkte in till stan å köpte en telefon och var på mödravården och mätte blodtrycket... Mesta energin jag haft på läänge...

Men som sagt den blev som bortblåst nu...
Ska försöka komma ihåg det om jag mot absolut all förmodan skulle skaffa fler barn, då ska jag åka hem direkt ifrån förlossningen och börja fejja å grejja, så kan vi ju se hur länge man överlever det.....

Blä ! ge mig mitt braiga humör tillbaka tack ! för just nu är jag sur som ättika !

Kommentarer
Postat av: elavela

Inte bra!! men bra att du iaf kände att du hade energi, för då vet du att du kan få massa energi.. be strong! älskar dig

2010-04-07 @ 09:56:22
URL: http://elavelamichaela.blogg.se/
Postat av: Pella

Inte konstigt att du känner så! Man måste få känna så ibland. Jobbigt bara om båda vuxna i hushållet känner så samtidigt!! Du, ni, är fantastiska!! Energin kommer tillbaka. Kroppen säger väl till dig att vila lite nu, inte meningen att du ska göra mer än att läka kroppen och ge de små mat och prata med Emma lite. Det räcker<3

2010-04-08 @ 09:59:10
Postat av: Linda

Heja familjen!!

2010-04-12 @ 21:25:27
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback