Tyg

Igår satte vi upp persiennerna här hemma i vardagsrummet   mao: färdigmålat!
Då skulle ju gardinerna upp ockås... sagt och gjort, men fy det var ingen vacker syn..
Bestämde mig för att jag behövde nya...så...

Nu har jag nyss kommit hem från en shoppingrunda..
Jag och Kristina åkte upp till skroten för att handla tyg.
Det blev ett vitt tyg med svart-grått mönster till gardinen i vardagsrummet.
här är ett litet smakprov... Kommer kanske upp en bild senare på det färdiga
resultatet...





Till Emma köpte jag ett jättfint rosa tyg med prinsessor på... Jag ska klä in hennens "sänggavlar" med det..




Det syntes inte så tydligt på bilden ovanför att det är glitter på tyget...
På den nedanför syns det lite bättre..


Kommentarer
Postat av: Susie

Tror tygerna kommer göra sig jätte fint =)

lycka till =)

2009-09-26 @ 00:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback