fixa advent

idag har jag fixat lite advent här...
Å varit en sväng på stan med Patrik å Emma.
Å på Rusta
Å på skanslidens rehab och fixat ett bäckenbälte..


På stan regnade det...
På Rusta fanns inte riktigt det jag ville ha, men hittade två stjärnor till vardagsrummet å två stakar till köket..
På skansliden var det egentligen stängt.. men den snälla människa som jobbade själv där på sitt kontor kom och öppnade åt mig och Emma och hon var så snäll å gav mig ett bäckenbälte, som jag antingen ska få faktura på eller som jag ska åka in på måndag och betala... hon visste inte riktigt om det gick att skicka räkning men hon tyckte att jag skulle få bältet så tidigt som möjligt..    TACK SNÄLLA...   
Märker faktiskt skillnad när man har det på så mitt rygg-ont som jag har trott har varit i musklerna var nog i fogarna där bak iaf... å när jag visade henne var det gjorde ont så sa hon att det är precis där de två fogarna i ryggen sitter....

Ska fixa advent i andra halvan av köket sen när patrik kommer hem hade jag tänkt.. behöver hjälp med alla stängerna där...

Saknar fortfarande duk till bordet i köket och i vardagsrummet , eller vänta nu.... jag kanske har en till köksbordet ändå... har flr mig jag köpte sån som jag har på bänkarna där fast fyrkantig till bordet... hmmm

Kommentarer
Postat av: Susie

Du kunde hojtat till carro, har ju ett sånt bälte liggandes. så hade du inte behövt köpa ett nytt men men ;)

2009-11-27 @ 22:50:49
URL: http://susieqsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback