LASH Stiletto

japps jag har köpt en ny mascara från Maybelline idag .. LASH Stiletto heter den.


Funkar gaska bra får jag ju säga.. Torkade bort dagens mascara och "kletade" på denna typ två sekunder senare så resultatet blev inte det bästa med trötta ögon och nytvättade fransar men det blir nog bättre imorgon..
Endast 92:95 kr på Gekås

Fick för övrig besök av Angelica ikväll när jag hade kommit från jobbet ! Vi fick ett ryck och möblerade om på Emmas rum !
Hade tänkt lägga ut en bild på hur det blev men struntar i det. Ni som vill se hur fint det blev får helt enkelt komma hit på en kopp kaffe och titta  ;)

É trött för tillfället så jag ska nog gå och sminka av mig den nya mascaran och hoppa in i en dusch.. 
Jobbar imorgon igen. 11-17:15 bara så det går fort.. 11 timmar betalt !

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh den tämkte jag med köpt man går ju tvärr på nästab allt man ser på reklam=) men denna kanske e lika bra som man tror eller ?? ler

2009-05-24 @ 03:42:07
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback