Primärvården...

Tisdag jobbade jag och när jag kom hem hade älsklingen värmt bakpotatisar i ugnen och skalat räkor.. till de år vi fiskexportens romsås.  Shiiit va gott det var.. snabbt och smidigt...

Onsdag fick jag jätte ont i revbenen igen... åkte in till primärvården och läkaren där sa att jag skulle behanda med zon...
Om det inte blir bättre inom tio dagar ska jag åka tillbaka och röntka...
Så när jag hade lämnat Emma på dagis idag så åkte jag till apoteket och köpte zon eller en annan variant som var lite billigare... när jag kommer hem och ska stryka på det så läser jag att man absolut inte får använda om man är överkänslig mot acetylsalisylsyra... å det är jag...
Och idag gör det mycket ondare än igår... så jag ringde vårdcentralen som sa att jag skulle få en tid på västra vall .. å om dom där tyckte att det behövde röntkas så skulle jag få en remiss av de annars skulle jag få ngn annan medicin...
Jag som trodde att jag skulle kunna städa lite här idag innan jag ska hämta Emma men det blir till att ligga i sängen och försöka andas så lite som det går.. Så kanske det inte gör så ont...


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch då, hoppas det blir bättre snart!!

2009-05-07 @ 11:28:55
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Nina

Det låter inte skönt! :/ Hoppas du får reda på varför du har ont så det går att bota. Kram

2009-05-07 @ 11:52:59
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: weronika

Nemen din stackare hoppas du blir bättre snart..

2009-05-08 @ 11:10:53
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback