Lördag kväll

sitter med färg i håret... ville inte ha gammal urtvättad färg på konfirmationen imorgon...
Får väl se hur resultatet blir... hade för mig att det inte var så krångligt att göra själv, men jag hade nog lite kortare hår sist jag gjorde själv.... Efter mycket om och men så är all färgen i håret iaf och det känns som att det kom i hela håret... Inte så snyggt om det kom i halva bara....

Har även målat ett fönster till i vardagsrummet idag.. eller ikväll heter det kanske.. kom ju inte hem förens kvart i sex idag. Har ju jobbat idag och jag kan ju säga att det märktes att det har vart fint väder idag... ingen full rulle där inte..

Emma somnade väl på 1 minut kanske idag.. eller hon blev iaf tyst efter 30 sekunder...
Känns hemskt att lämna henne där inne när hon ser jätteledsen ut och klappar på kudden brevid hennes och säger        " här mamma, här.."
Men det går ju över fort iaf och sen hon började somna själv så har hon också sovit hela nätterna i sin säng. förutom nån enstaka gång som Patrik har gått in och tröstat henne på natten...
Imorgon ska vi som sagt på konfirmation, min kusin Ronja ska konfirmeras...
Tror att jag ska ha på mig den fina klänningen jag ärvde från Kristin härom dan. Tack så mycket !!
Mamma och Martina hittade en påse i mammas garage med massa av Kristins gamla kläder så vi gick igenom den och hittade en hel del kläder till mig där.. En klänning några linnen och några toppar, en tjock tröja ett par skor, ett skärp......
Säg till om du vill låna tillbaka något Kristin !
Nu é det dax att tvätta ur färgen...
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, jag sitter o försöker komma på vad det var för kläder du hämtade, men kommer inte på hur ett enda av plaggen kan ha sett ut... Så med andra ord saknar jag nog inte dom så mkt! ^^

Men kul att dom kunde vara till nytta för dig iaf! :)

Puss o Kram

2009-08-20 @ 09:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback