jobba

japps snart ska jag åka och jobba...
hade en trevlig dag igår med Mikaela och Joline som kom upp med frukost
lite senare kom Martina, Agnes och Hugo också.. Trevlgt trevligt

I förrgår var det vårdcentralen på västra vall där jag fick en smörja mot Åderbrock! !  att smörja på revbenen .. Det var den enda salvan som fanns som var lite inflammationshämmande utan Acetylsalisylsyra....
Och en jätte bra estetkonsert på kvällen.. Miiin Michaela sjöng och hon var jättebra...
Ska försöka lägga ut filmen på Michaela men det verkar inte funka så bra.. facebook bara krånglar...

Oj nu måste jag klä på mig och åka till jobbet.
hej svejs

Kommentarer
Postat av: Martina

Du skulle ju kunna lägga upp filmer på tex videofyme.com

Ha så kul på jobbet!

2009-05-09 @ 09:59:38
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback