Grattis Rikard !

Sitter och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka till jobbet.
Har dekorerat en tårta till Rikard och den andra får Maggan fixa i eftermiddag..
Gekås stänger klockan fem och vi ska vara hos Rikard klockan sex.
Antingen så åker Patrik, Emma, Erik och Maggan ner med min bil innan jag kommer så att jag bara behöver köra direkt till Rikard eller så åker jag hem och byter bil och tar med dom andra ner...
Vi får se helt enkelt vad som händer...
Rikard ska firas i vilket fall som helst..

Emma står och dricker festis och kollar på Teletubbies...

Kommentarer
Postat av: från mig... haha ^^

heejsan =)

finfina markiser! =) hoppas allt är bra, o att gullungen slipper pollen.. mycket pollen bråkar jag med för tillfället.. haha menimen.. japp GRATTIS te reegard.

på torsdag är det estetkonsert. ps aula kl 19.oo. jag sjunger härligt härligt men farligt farligt.. vi har tema i skolan, sveriges musikhistoria.. o från 70 tal ble de denna... hoppas ni kommer...! =) hälsa ALLA ha de finers <3

2009-05-03 @ 17:15:22
URL: http://elavelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback