Fredag

God morgon !

Emmas läggning går ganska bra nu.. igår låg Patrik brevid henne och läste en bok och när de hade läst klart gick han ut därifrån och sen skrek hon inte ens en halv minut.

Var i stan med Kristina igår, vi kollade vad de skulle ha för sorts färg på sitt hus.
Tydligen så är det bara om man har målat med vattenbaserad färg man inte kan byta till oljefärg, men har man målat med oljefärg så kan man måla med vattenbaserad ovanpå... Sen åkte vi till Rusta och kollade på dynor till Kristinas uteplats. Och där köpte jag färg till mina fönster och fönsterlister.
Sen bar det in till stan där jag köpte konfirmationspresent till min kusin Ronja som komfirmeras på söndag, sen åt vi lunch å gick in en sväng på Gina Tricot där jag köpte ett par shorts, sen ner till "Only" (jag vet att det é Veromoda...) men kan inte sluta säga Only...
Där köpte Kristina en fin skjorta. Sen åkte vi tillbaka till Rusta och köpte dynorna som Kristina hade bestämt sig för.
Och sen var det dags att åka tillbaka till Veddige för att hämta våra barn på dagis.
På Emmas dagis var det drop-in fika med rabarberpaj.
Sen åkte jag och Emma till Kristina där vi drack lite kaffe och jag blev klippt :) Tack så mycket !

På kvällen sen målade jag runt ett av mina fönster i vardagsrummet, de har varit målade halvt igenomskinliga, inte så fint tycker jag... ser lixom bara dåligt grundmålat ut...  å så ser det ut på alla lister och i taket här... Det gjorde en väldans skillnad det jag målade även fast jag bara har grundat ett lager än så länge...
Ska åka och jobba om ett par timmar och Emma ska lämnas på dagis och Patrik ska till Lerum och lämna över nycklarna till sin pappas hus som har blivit sålt.
Sen ska min mamma hämta Emma på dagis och skjutsa hem henne om Patrik är hemmma annars passar hon henne en stund tills han kommer hem,..
Imorgonblir det jobb också och kanske lite gräsklippning om det är torrt när jag kommer hem..
Söndag konfirmation och måndag jobb igen.

Nu ska jag ut och ta lite kaffe och en rök... Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag lyckades med bloggdesign ;)

2009-05-29 @ 09:29:50
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Nina

Full rulle hos dig.. Jag har ju vart på ditt jobb idag, hade jag vetat att du jobba skulle jag letat upp dig ju! Hoppas allt är bra annars! Kram

2009-05-29 @ 13:15:34
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback