Söndag

idag é det söndag... på nåt konstigt vis så känns det i hela kroppen när det é söndag...  Man é trött och slö även om man inte har gjort ngt särskilt...
Emma ligger och sover nu...
Tänkte att vi ska åka ner till svärmor när hon har vaknat..


Det känns tomt här hemma utan Gizmo..
Om vi inte skulle ha avlivat honom så hade han vart tvungen att bli innekatt för att minska risken för att få njursten igen... Och även om han hade vart inne så skulle han nog få det igen ändå...   Stackarn.


Igår va vi hos Christian och Kristina en sväng och fikade med frallor och sen med tårta och morotskaka... Christian fyllde år ! Grattis igen :)

Och på kvällen var jag hos Martina och kollade på melodifestivalen...

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är söndagssjukan.. Helt övertygad! När jag vaknade idag kände jag mig riktigt bakis. :/ Filmen va ok, kollade på Asylum. Jag brukar komma hem från jobbet kvart över elva. Skönt att bara jobba 50%. :) Kram

2009-03-08 @ 14:00:01
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 14:04:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback