Jag har en ny häll ! ! ! !

Äntligen  ! ! !
Det tog ju bara nio veckor att få den utbytt....

men visst é den fin?


Lite svårt att få ett bra kort när den är så ny och fin och GLÄNSANDE....


Måste bara lägga in en bild på gulliga Hugo också... han fyrade av många leende mot mig igår :) sötnos
Tyvärr så blev kortet alldeles suddigt och konstigt men man ser ju sicket smile iaf..




Var med Martina, Agnes, Hugo      Kristina, William på lekplatsen igår....


Kristina och William gräver i sanden...



Agnes skulle köra till Gekås....




Och Emma gjorde lite av varje...


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tänkte nästan det för jag såg deras bil komma uppifrån imorse :) Funderar på en sväng till moffamo efter dagis ska ni med?

2009-03-26 @ 12:42:51
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det var då på tiden att ni fått en:)

2009-03-27 @ 09:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback