Tisdag

Söndag : Konfirmation, gick bra den första timmen i kyrkan.. lagom tills att det började bli jättetråkigt och mycket mycket träsmak i rumpan så vaknade Emma, så då gick vi till lekrummet och sen gick vi ut en sväng också.. Det höll på i två timmar. så vi var med på hälften iaf...

Måndag: Jobbade 11-20.15     fram till kl 1 satt jag i kassan och undrade varför jag var där och jobbade xtra.. inte mycket att göra... Men då kom helt plötsligt chefen och undrade om jag ville stänga min kassa och gå till kosmetika tillsammans med Ros-marie och packa upp vagnar... JAAAA !!! var där till kl 5 då vi tog kvällsrasten och sen satte vi oss i kassan igen då det var många som slutade jobba kl 6 så blev det lite mer kunder över till oss.. Jättebra :)

Tisdag: har ju precis börjat så jag vet inte riktigt vad som kommer att ske... ska  lämna Emma på dagis vid nio och sen tror jag att jag ska måla några fönster och "kornischen?"   När jag har hämtat Emma så ska vi till Angelica och fika lite , Det var läängesen vi va där,...
Skriver kanske mer ikväll...

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Blev håret bra? :-)

2009-06-03 @ 02:36:47
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback