Onsdag

Dagen idag började med att syster Martina ringde och bjöd med mig på en "playdate" på en lekplats med Sofie, Herman  , Mikaela, Joline och Agnes .

Så det var bara att sätta igång att fixa till sig lite granna och åka ner.
Var där på lekplatsen ett tag och drack lite kaffe, åkte rutchkana och lekte lite.

Sen åkte jag hem och lämnade Emma och åkte till stan för att träffa Angelica. Vi gick runt i massa affärer utan att köpa ngt !
Förutom systemet då.. ;)

Sen åkte vi till Babyhuset för att se vad det kostade med en ny bilbarnstol till Emma, den absolut billigaste kostade 2 000 kr.
Så den köpte jag inte.., Vi körde över till Hajen istället och kollade anslagstavlan där... Och gissa om vi blev förvånade för där satt faktiskt en lapp där med en bakåtvänd stol för 500kr.   
Ringde numret men det var ingen som svarade..
Vi åkte hem och vilade lite på varsit håll..
Sen kom Angelica upp hit och vi åt middag ihop och satte på lite kaffe..
När kaffet var färdigt så tog vi varsin kopp och gick ut för att dricka det och prova att ringa till "stolägarna" igen.... då svarade dom och vi hoppade in i bilen med en gång (utan att dricka upp kaffet som vi hade längtat så efter).
Så nu har jag stolen här hemma och klädslen ligger i tvättmaskinen..
Hoppas jag får ihop alla bälten och stroppar på den sen bara....

Nu kollar jag på Mythbusters och äter ostbågar...
Undrar om jag kanske ska ringa Nina imorgon och se om jag får komma in å dricka lite kaffe och snusa på lilla Nicole....


God kväll iaf...

(ps. kanske firar mig på fredagen istället)


Kommentarer
Postat av: Martina

Nämen, är emmas stol för liten eller? Den som vi har kan man ha i typ 6 år -är det inte samma med eran?

2009-06-17 @ 21:30:23
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: carro

Hugo var ju naturligtvis också med... förlåt Hugo..

2009-06-18 @ 09:20:49
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback