fort

tänk vad fort tiden går när man har roligt...
har ju inte bloggat på en vecka juh...
har jobbat i helgen som var.. ska jobba ons,fre,lör,sön denna vecka... sen eventuellt mån,tis,tors,fre,lör,sön nästa vecka... idag har jag Patrik, Emma och Jonas varit på gekås och handat... blev ett par byxor till mig.... jag som skulle unna mig så mycket för skattepengarna jag fick idag...
Köpte en reparationsapparat för att försöka reparera mario kart men det gick inte så bra... får väl köpa en ny skiva...

21 dagar kvar till min födesedag nu då... vet fortfarande inte vad som ska göras då...
Önskar mig en cykel av Patrik iaf..

Kommentarer
Postat av: Martina

Då har du 20 dagar på dig att komma på ngt bra du önskar dig!

Eller så har jag 20 dagar på mig att komma på något bra att köpa ;)

2009-06-09 @ 20:42:46
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback