Cyklat och slitit

I förmiddags cyklade jag och Emma oannonserat hem till familjen på Soläng.
Där var Weronica på besök och vi fikade lite och Emma och Agnes hann bara att rymma några gånger, sen var det dags att cykla hemåt igen och när jag sa det till Emma så sprang hon till cykeln som välte över henne... Stackarn har två stora bulor i huvudet nu..

När vi kom hem skulle jag få Emma till att sova middag men det tyckte inte hon, så vi hoppade in i bilen och körde till babyhuset och köpte två "schamponerings tillbehör" (tycker inte att det är roligt att Emma blir så hysterisk varje gång hon ska tvätta håret, eller rättare sagt när man ska skölja ur schampot..)

vi får väl se vilken som funkar bäst-...


Emma somnade så klart i bilen (vilket var meningen) så jag parkerade snett utanför ingången till affären och körde ner hennes ruta,å sprang in i affären med henne kvar i bilen... såg henne nästan hela tiden jag var i affären och sammanlagt var jag väl i affären i 1 minut..

Sen åkte vi hem och jag började riva upp de gamla altangolvet, medans Erik sågade brädor och Patrik fixade annat... Sen hjälpte Erik till att dra upp brädor och jag målade lite under brädorna där vi inte kommit åt förra året...

De senaste dagarna har jag även rensat i mitt land när Emma har tillåtit det...
Lite skillnad blir det..

Hela landet såg ut som högra översta hörnet innan....














Och såhär arg blev Emma igår för att hon inte fick gå ut till Pappa via sovrummet...


Kommentarer
Postat av: Martina

Så skönt med stooor altan!! Vill gärna höra hur det funkar med den "ursköljningshinken" har funderat på den länge jag med.

2009-07-18 @ 07:25:35
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback