Tjejkväll och snuva

Skulle varit i Lerum och röjt idag men det blev inget med det för när vi vaknade i morse var både jag och patrik jätteförkylda. Så jag och Emma åkte till hennes mormor och var där i 6 timmar så att patrik fick vila upp sig lite. När jag kom hem ringde Martina och undrade om jag ville vara med på lite tjejkväll hos henne tillsammans med Veronika. så jag åkte dit och lämnade Patrik och Emma hemma så att jag kunde ta det lite lungt också. 
Vi har nyss ätit tacos och ska väl snart ge oss in i efterrätten och kaffet..  Tack så mycket kära syster.





Inatt var andra natten i rad som Emma sov hela natten i sin säng. Duktiga tjejen ! man blir förvånad när man vaknar på morgonen och har sovit hela natten utan att ha behövt springa och hämta henne eller å få en fot eller två i nyllet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback