Reparatören

har varit här idag... han sa att det var kortslutning överallt i hällen.
Han kanske skulle beställa delar från Italien om det inte blev för dyrt, annars får vi hämta en ny på Ikea...

Unpptäckte i morse att det var blod på Gizmos matskål... Så då fick jag leta upp honom och kolla så att det inte var ngt allvarligt fel på honom, men det var det nog inte... hittade bara ett litet sår långt in i pälsen på honom... så det var ingen fara med honom... han é lite lerig och smutsig dock... Undra vad han har bråkat med... En räv kaske?
När Mikaela körde hit igår så såg hon en stor räv strax innan vårat hus....

Började äta min fettsnåla GI- metod igår...
Tänkte att dom sista 5 kilona ska bort nu... Tog en paus i bantandet för ett halvårsen ungefär, då hade jag gått ner 25 kilo så nu é det dags att ta tag i dom sista med... Kan ju vara roligt att vara färdig till sommaren kanske.....

Mikaela ska också vara med på detta så jag får försöka vara duktig nu på att planera i förväg vad vi ska äta...
Så i eftermiddag blir det lax, wokade grönsaker och tzatziki (gjord på lätt Kesella).
Och imorgon blir det räk och äggsallad.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem/vad är gizmo? Det va inte dåligt att gå ner 25 kg, gick du upp mycket när du väntade Emma?

2009-01-22 @ 16:55:22
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Weronika

hej hej tjejjan.. du e så duktig .. !!! Dom fem sista kilona kommer du fixa galant..är grymt imponerad!!

2009-01-22 @ 20:22:29
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejhej! Kul å hitta din blogg, å barn har du skaffat med, jättegrattis :) Jag har ju med en liten tös, men hon fyller snart tre, det går undan :) Mvh Angelica Ljunggren (fd Sunesson)

2009-01-23 @ 10:36:35
URL: http://februarya.blogg.se.se
Postat av: Mikaela

ja vi är då duktiga:)

2009-01-24 @ 21:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback