Äntligen

Hittade jag min internetdosa som Emma hade slarvat bort... Jag tyckte att jag letade överallt härom dan men idag gav jag mig fasen på att jag skulle hitta den så jag röjde ut en hel byrå i tv-rummet och en låda i köket men där fanns den inte.. Då blev jag trött på att leta så jag skulle pausa lite och röka å när jag kom till hallen så tittade jag in i datarummet och såg att sulkyn stog där å då tänkte jag "hmm måste bara kolla om hon har lagt den i varukorgen under" (har letat i båda vagnarna innan) . Å gissa vad.. där låg den... så idag har jag betalat usb-bluetoothen jag "vann" på tradera...

såhär såg det ut när jag röjde...



Middagen igår blev väldigt bra med tanke på alla omständigheter med den (glömde plånboken när jag skulle handla, glömde laxen hos Martina livetpasolang.blogg.se.....
Till slut iaf fick jag gjort köttfärsröra med cremé fraishe (franska örter) och cremé bonjour(karljohansvamp och gräslök) å lite svartpeppar. Till det pasta"rosetter"... Emma lassade in i munnen för fullt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback