Öppna förskolan, Massage och fika med Daniel Breitholtz

Öppna förskolan i morse med Martina, Agnes, Hugo och Mikaela å Joline. Åsså kom Kristina och William dit en stund också....

Sen gick Jag, Emma och Mikaela, Joline och åt lunch hos Mikaela. Tack för maten :)

Kl 20 över 3 hade jag massage inbokad med min lillasyster Kristin på hennes skola.
Så jag fick en timmes lång rygg och bröstmassage av Kristin för 50kr. Perfekt ! Jätte skönt ! Tack så mycket :)
Efter massagen så packade vi in mig, Kristin och hennes kompis Linn och en massagebänk i min bil och så begav vi oss ner till Blå dörren och fikade . När vi kom innanför dörren såg Linn att Daniel Breitholtz från Idol-juryn satt vid ett bord och läste en tidning.
Vi fikade visserligen inte med honom men vi satt på samma fik och fikade samtidigt iallafall...

Så idag har varit en händelserik dag faktiskt :)

Nu ska jag kolla på Top Model.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback