Fyndat !

Igår var jag i stan och kollade utbudet på café ströget... tillsammans med Mikaela.
Åsså köpte jag skor som jag hade sett får nån vecka sen på skoaffären i gallerian..När jag såg dom sist så kostade dom 350 kr och igår hade jag bestämt mig för att om jag fortfarande tyckte att dom var lika fina så skulle jag köpa dom.. När vi kom in i affären stog dom kvar och var lika fina men nu var dom sänkta till 169 kr istället :) klart man fyndade då


sen var vi inne i en annan affär och skulle köpa paket till Patrik (som fyller år imorgon)
bestämde mig för en grej och när hon slog in den i kassan så upptäckte hon att det precis hade blivit 100 kr rabatt på den grejen... så där sparade jag en hundring :)

Nu ska jag baka lite bullar och kakor och räkna ut vad dom kostar att tillverka styck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback