Aj aj stackars lilla Emma

Emma brände ena fingertoppen på spisplattan ikväll...
Hade precis tagit av kastrullen från plattan när hon petade på den... Det kommer nog att bli en stor blåsa... Stackar liten...
JÄVLA Ikea  ..  det é deras fel... hade vi haft en fungerande spishäll så hade hon inte bränt sig lika illa... nu har vi ju sånadär gamla plattor... mycket varmare... den nya hällen är restad till vecka elva.. så vi får väl hoppas att dom kommer hit med den då...

Åkte till Mikaela lite innan min "pluggningstid" var slut för hon skulle bjuda på lunch... men jag tog igen det genom att plugga lite hemma hos henne medans hon städade köket...
Smörgåstårtan é gjord nu iaf.. hoppas den blir lika god som vanligt..
Mikaela håller på att dekorera den nu....

Hmmm mera plugg i morgon om nu Emma kan gå till dagis med sitt finger.. Annars så får väl jag åka tidigt till förfesten och plugga lite innan vi börjar... eller kanske efter att vi har börjat??? kanske blir roligare då ;)
Nee skojja bara ... Det é faktiskt roligt att plugga ändå..  Iaf nu när jag gör uppgifter i en bok och inte behöver hitta på massa egna saker.....

Nu ska jag gå till soffan och hämta Emma som ligger på Patrik och sover och sen ska vi gå och lägga oss i sängen allihopa och kolla på tv tänkte jag....

God Kväll på er !

Kommentarer
Postat av: Linda

aj aj. Stackars liten.

2009-02-27 @ 07:14:26
URL: http://linsluza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback