Tänk att man kan

hitta ursäkter till allt.... Eftersom Emma mår lite sådär idag och inte kunde vara en sekund för sig själv så att jag fick plugga så gick vi ut...
Tänkte att jag skulle fixa färdigt landet vi började på härom dagen.. men jorden var ju så blöt så det gick knappt att få loss ngt gräs utan att få med all jord... å skulle jag fortsatt med det så hade jag fått köpa massa ny jord juh..
Så min ursäkt till att inte göra färdigt landet var för att det regnade inatt...

Nu har iaf Emma somnat.. Å Patrik ringde precis och sa att han var färdig på operationen och ville komma hem.. Kände inte för att slita upp Emma som nyss hade somnat för att hämta honom så Bengt åker nog och hämtar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback