shoppa

Jag var på jobbet igår med svärmor för att fixa en ny passerbricka... Den gamla har mer eller mindre gett upp efter att ha blivit tvättad och torktumlad...
Emma fick vara hos snälla moster Martina under tiden... Jobbigt för henne när man åker hem på eftermiddagen och inte får sova..
Jag hittade iaf en  jättefin klänning att ha på mig på Hugos dop.. Svärmor tyckte också att den var fin så hon betalade den.. Tack så mycket !


Åsså skulle jag köpa nya trädgårdsvektyg.. spade å hacka...  Å det tyckte Ulla också att jag behövde så hon betalade de också... Tack så mycket !


Och Emma vill ju också hjälpa till i landet så hon fick också ett set som fanns i fyndet på jobbet (5kr)


Och sandleksaker som jag har grämt mig över i flera veckor att jag inte köpte sist jag var där...



Jag bakade en tårta till igår också... Så nu vet jag hur jag ska göra till dopet...
Men vem ska äta upp den som står i kylen nu.. ?


Kommentarer
Postat av: weronika

hade jag inte sagt till mej själv att dra ner på sötsakerna så hade jag gärna mumsat i mej en bit =) men får vänta tills söndag ehhe.! Fin klänning o mkt söta sandleksaker.



ses på söndag tjo hej..

2009-04-24 @ 01:06:37
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken snäll svärmor du har! ;) Fin klänning!!

2009-04-24 @ 03:09:46
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är ju skrämmande va lika jag och syrran är!!! För jag skulle skriva precis vad hon skrivit; Vilken snäll svärmor du har!! =)

2009-04-24 @ 18:07:10
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback