En häck

hade jag velat ha... Ingen som vill sponsra i dessa kristider ?
Tio plantor kostar 199kr och man behöver tre per meter.. alltså 597kr för 10 meter... å jag behöver nog bara tio eller femton meter...
Men med en sjukskriven och en halvtidspluggande i huset så blir det lite knapert...
Hmmm  får se om vi kan prioritra om lite här eller vad som händer... Kanske ngn som vill ge mig en födelsedagspresent nu??
Liguster atrovirens

Bären som kommer på dessa är lite giftiga... Kan man ha det när man har små barn?
Jo men det borde väl gå bra... Det é väl bara att försöka lära dom?

Kommentarer
Postat av: Nina

De smakar nog bara en gång, hoppas att man får sån magknip att man minns att dem bären ska man inte äta. ;)

2009-04-19 @ 12:30:27
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Kristina

vi köpte ju liguster från träslöv trädgård tror jag dem heter, dem tar 11 eller 15 kr per planta,beroende på antal grenar, billiagre än blomsterlandet som tog 199 per 10-pack...

2009-04-20 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback