Vilken härlig dag !

började med att jag vaknade i morse och fick ett ryck och åkte till Hajen för att handla SJÄLV !
Skönt att handla utan barn som vill ha allt man går förbi asså...
Förstår mig inte riktigt på "folk" som bara klagar på att det är mycket folk på Hajen på fredagar..   ;)
Idag när jag kom dit tjugo över åtta var det lugnt och skönt att gå där och handla.. Det enda jag glömde var marinad..
Annars kom jag ihåg allting eller kom ihåg och kom ihåg, jag orkade gå och hämta allt som stog på listan. Istället för att bara ta det viktigaste och stressa ut ur en full affär med en grinig liten tjej i vagnen..

När jag kom hem blev det lite bus med Emma och lite tvtittande tills Emma somnade igen... 
Då gick jag ut och tvättade fönstrena på ena sidan av huset...14st...
Får se om jag orkar ta insidan också sen..
Sen kom Patrik uthaltandes med lite nygjort kaffe å cigg till mig.

Hoppas att Emma är glad och pigg när hon vaknar sen. För då går vi nog ut i blivande landet och fortsätter där...
Ingen som vill komma hit och hålla mig sällskap?
Ska försöka leta upp ett par vantar att använda så man slipper bli så smutsig och spola ner en kubik med jord i handfatet varje gång man pausar..
Köpte lite fröer på hajen också.. Salladsärtor, rädisor, dill, morot och salladslök..
får se om jag ska ha lite tomater och potatis också kanske. 
hepp hopp nu ska jag ut och dricka lite kaffe igen i det härliga vädret !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback