torsdag, fredag, lördag och söndag !

Torsdag:
Föräldragrupp på BVC med mig, Cissi, Jen, Jeanette, och tre andra mammor som jag inte kommer ihåg vad dem heter.. Eller jo en heter Anna Karin och hon var jag på förldragrupp tillsammans med när jag hade fått Emma, då hon hade fått sin Lovisa... Lite häftigt att vi fått barn samtidigt igen...
Där pratades iaf om olika sjukdomar och vaccinationer.
Sen skulle  jag,Cissi, Jen å Jeanette  promenera till "knallens" för att handla lit ingredienser till lunch som skulle ätas hos cissi, men vi råkade slinka in på pizzerian istället... Inte dumt alls !
Sen gick vi bort till solkulla och hämtade Emma och Ellioth.
Sen hem till Cissi å fikade lite. Alldeles lagom dag !

Fredag:
När jag hämtat Emma på dagis åkte i hem till mamma  å var där tills det började åska ordentligt då jag fick åka hem och dra ut tv kontakten och modem sladden...
Det började regna helt sjukt mycket på vägen hem, jag och Emma blev pisseblöta av att bara springa in till oss ifrån bilen,...
Vi åkte hem till mamma igen och var där ett par timmar till innan vi åkte till affären å sen hem igen.

Lördag:
En heldag med familjen !  Vi började dagen med att stressa runt som galningar för att försöka hinna i tid ham till mamma och pappa där vi skule mötas för att gemensamt köra till Fun City. Vi kom väl nästan 15 minuter försent.. Men det var väl inte så farligt när man har tre barn?
Väl framme iaf så åktes det karuseller, fikades, åt korv å tittade lite på djur...
Emma och Agnes ville bada å eftersom bara Patrik hade badkläder med sig så fick han bada med dem..
Emma åkte vattenrutchkana, en liten själv och en lite större med Patrik..

När vi hade varit där ett par timmar åkte vi hem och mellanlandade å skulle väl egentligen vila lite men efter att jag ammat båda dem små så gick jag ut och klippte det lååånga gräset, Å Emma verkade tycka synd om mig som bara fick gräsklipp på framsidan av fötterna så när ja klippte på framsidan så gick hon efter mig och sparkade på alla högar med gräsklipp så att jag fick på hälarna med,,,
När jag klippte baksidan så satt hon på trappan och tittade på, då fick jag även hålla hennes hello kitty heliumballong som vi köpt på Fun City...

Sen åkte vi hem till mamma å pappa igen och åt och satt å pratade resten av dagen/kvällen.
Farmor och farfar som varit upptagna tidigare på dagen kom ockå och var med.

En väldigt trevlig dag som mamma fixat åt oss !  <3  <3


<3 GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN MAMMA OCH PAPPA !!  <3

Söndag :
Idag... än så länge har det inte hänt så mycket, Patrik och Emma är i garaget och Emil ligger brevid mig i soffan och sover och Amanda får man inte så ovanligt nog hålla famnen när hon ska sova, Nu har jag ont i ryggen oc i "skrivarmen"... sitter på soffkanten och skriver med ena handen. ( har ju Amanda på andra...)

Tänkte hängt ut lite tvätt idag i det perfekta torkvädret mad det eldas här ute så det luktar illa, så det får vara...

Blider ifrån igår kommer kanske när jag har varit hos mamma oc fått dem hon tog.. tror jocke tog ett par stycken okså... (för vi glömde såklart våran kamera hemma...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback