Utan lök !

Sitter och väntar på att Patrik sk komma hem, han skjutsar hem Michaela...
Hon och Robin kom hit i eftermiddags. Robin skulle ut på galej så han åkte hem innan maten...
Sen kom Maggan och Björn lagom tills tiden vi hade bestämt, då stog jag dubbelvikt över badkaret medans Michaela sköljde ur färgresterna från mitt hår...
En lite dryg timme senare var maten äntligen färdig.
Potatisgratäng å baconlindad kycklingfilé ! MUMS
Strax innan gratängen var färdig kom jag på att jag glömt en av ingredienserna.... Hur svårt det nu kan vara att komma ihåg när det bara e tre grejer i... LÖKEN !!  jaja Maggan blev glad iaf :)

Emma somnade i soffan utan nappen. För ett tag sen vakade hon och det hade hänt en lite olycka i sängen... å då kom hon¨på nappen igen, men nu när vi ändå har satt igång projektet med att sluta med napp så e det ju dumt att ge sig... det ledsna gick över fort iaf som tur var. Å nu sover hon gott i mammas säng...

Jag å Michaela har suttit å "trixat" med våra iphones ett tag nu ikväll... tröttnade på min dator och installerade itunes på Patriks dator istället, (där jag för övrigt sitter nu med..) vi uppdaterade iphonsarna å Michaela skulle fått ringsignaler men vi vågade inte synka när det stog "man kan bara vara synkad med ett itunes bibliotek i taget. är du säker på att du vill synka med detta? isåfall försvinner allt som du delar med det andra...."
Tänkte det e dumt om hennes köpta låtar å sånt försvinner....
Ngn som vet hur det fnkar??

Nu ska jag ut på trappen en stund å lufta mig innan läggdagset...
Natti natti på er..

Kommentarer
Postat av: Carro

Boxen är 18-19:30 på torsdagar. Kul att du vill vara med! :-) Din lillasyster går väl på det? Kanske att du kan slåss med henne!? ;-) Annars finns det alltid någon på plats!

2010-09-12 @ 18:02:42
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Elli

Jo hennes ligger ute på blocket och den ska jag absolut inte köpa!



Alla har olika smak och tycke om vagnar! :)

Men ska kolla och se vad jag tycker om dem.

Vill ju ha en vagn med fasta hjul, och det har ju dem.

2010-09-25 @ 08:57:53
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Elli

Fast det beror ju på vad hon begär för den?

Och om den är hel och fin, då kan jag ta en ny funderare ang den.

2010-09-25 @ 10:06:53
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej

Vilken fin och trevlgi blogg du har.

Du finns länkad på min hemsida bland mina blogglänkar. Du är välkommen att titta.

Min gästbok fungerar att skriva i.

Ha en riktigt trevlig helg.



Vänliga omtänksamma sommarhälsningar

2011-07-09 @ 07:49:16
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback