Promenad

Idag har var jag å Ann-Marie å Lena ute på promenad.
Vi skulle gå rundan här hemma runt skogen, så jag gick till Lena för att hämta upp henne, Agnes och Linus.
Å vi begav oss vidare mot Ann-Marie där hon och Linnea skulle hämtas upp, där fick vi även stanna lite för att Linus ville ha lite mat. Sen fortsatte vi promenaden som gick runt rundan å hem mot Lena där vi stannade för att fika. När jag och Ann-Marie senare lämnade Lena för att gå åt varit håll hemåt kom vi fram till att klockan redan hade blivit 16.
Vi blev förvånade båda två att klockan var så mycket, å det betydde att vi hade suttit hos Lena i ca 3 timmar å fikat å pratat. kändes inte som så länge...

Iförmiddags klippte jag gräset på baksidan, å skulle gjort framsidan med men promenaden tog juh hela dagen... var borta i nästan 5 timmar...
Så framsidan blir förhoppningsvis imorgon, men där tänker jag använda uppsamlaren, även om det är bättre för gräset att låta bli men vi är ju mest på framsidan å det är inte så roligt att få in allt gräsklipp som fastnar på skor och byxor...


Detta kort är taget för ett par dagar sen när Emil hade ögoninfektion så hans vänstra öga ser lite knasigt ut...
har ni förresten ngn aning om hur svårt det är att ta kort på två barn samtidigt? alltså inte att ta kort men att få kort där båda ser normala ut och inte gör grimaser eller halvblinkar eller nåt sånt...


Kommentarer
Postat av: Carro

Jösses, vilka sötnosar!

2010-05-06 @ 00:28:57
URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo jag kan tänka mig att det e jobbigt att ta "bra" kort på två barn, jag har ju problem med ett. ;)

2010-05-06 @ 08:38:03
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Cissi

JAA jag håller med du =) Har samma problem här hemma, blir många kort som åker till papperskorgen... Men tycker du lyckats väldans bra med sina godingar =)

2010-05-06 @ 15:33:01
Postat av: kristina

så söta nu när de börjar fylla ut kinderna lite =)

2010-05-06 @ 16:45:43
URL: http://ckochwilliamsblogg.se
Postat av: Sandra Tillerås

samma problem jag haft i 3 år hehehe du vänjer dej !

Jätta söta barn bässar du har !

2010-05-09 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback