Smartare än 93 % av befolkningen !



Får ju faktiskt tillägga att jag stressade lite när jag gjorde testet å hann inte med att svara på sista frågan...
Precis när jag startat testet, som går på tid, så var jag tvungen att hämta Emil i sängen och lägga honom i babygymet plus att jag fick ta upp Amanda å börja amma henne....




Igår döpte vi Emil och Amanda.
fr vä: Alexander och Kristin (faddrar och moster och morbror till Amanda som ligger i famnen på Kristin), Emma å Michaela storasyskon, Jag å Patrik , Maggan och Rikard (faddrar och farbror och faster till Emil som ligger i famnen på Maggan)
Dopet gick bra, förutom när vi skulle läsa bönen som prästen sa att vi skulle få på ett papper när det var dags...
Fick låna hans bok när vi helt plötsligt skulle läsa och inte hade några papper....
Det slutade med att Patrik läste och jag försökte fylla i lite grann i mitten... (Tycker såntdär é läskigt inför massa människor)  å det blev ju såklart inte lättare av att det blev fel med att vi inte var beredda å att vi inte hade ngt papper.
Men Patrik fixade det galant !!

När vi var färdiga i kyrkan åkte vi hem till oss och åt en jättegod kall paj med räkor å crabfish i och sallad å bröd till det. Sen kaffe å tårta. Å presentöppning..
TACK igen alla för presenterna !






Just nu :

Det är svampbob fyrkant på tv som lockar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback