Trevlig midsommar . Japps en trevlig mids...

Trevlig midsommar . Japps en trevlig midsommarkväll blev det tillsammans med Lena, Rikard, Agnes å Linus ! Gott med grillat å sedan glass å jordgubbar . High life på småtjejerna hela kvällen, tur att vi Är härdade småbarnsföräldrar , andra hade nog blivit väldigt trötta i öronen... Vi spelade lite Wii efter maten å klockan sprang iväg ända till över 1. Patrik körde till Onsala för att hämta sin mamma å kompani å jag gick å lade mig i min Emma-uppvärmda säng. Gott ! Har ju förresten inte skrivit här att jag har börjat viktväkta... Trots all mat igår: Grötfrukost Sill, potatis å gräddfil Fika Grillad kyckling, klyftpotatis, sallad å dipp Jordgubbar å glass Å 1 1/2 glas alkoholfritt vin (som by the way stör mig inte finns helt alkoholfritt, mitt var mindre än 0,5%) så lyckades jag hålla mig inom mitt PROpoints antal igår, jag ska äta 31 + 14 (för amningen) . Hade först lite planer på att skriva min checklista här men det blir nog inte så kul att läsa. Startvikten tänker jag inte heller skriva ( än iaf) Men jag kan ju skriva hur mycket jag har gått ner iaf . Vägningsdag är tisdagar så håll utkik då här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback