Jahopp semestern började bra iaf . Igår ...

Jahopp semestern började bra iaf . Igår efter att vi checkat in på hotellet sångick vi upp på rummet och matade Emil och Amanda. sen promenerade vi till Skärholmen och gick i lite affärer och åt varsin sub (vilket Patrik blev förtjust i, då han inte ätit det innan ) . Allmänt mysigt med andra ord. Sen gick vi tillbaka till hotellet å fortsatte mysa i sängen, tittade på tv å åt lite godis. Sen gick vi ner till restaurangen och åt middag. Barnen har sovit sådär inatt. Imorse skulle vi gå ner och äta frukost men efter meningsskiljaktigheter om vart vi skulle sitta så gick vi upp på hotellrummet och var sura en stund istället. (en annan sida av historien är att jag bara e fjantig som inte vill sitta brevid en sån trevlig person) . . . Sen gick Patrik och berättade för personen att jag hade blivit arg på honom för att jag inte ville sitta där. ( jag blev inte arg för det jag blev såklart ledsen och arg för att han menar att jag e fjantig som inte bara sopar under mattan att folk kommer hem och hotar andra och berättar att man förstör sin älskades liv om man inte gör som han säger) Sen gick vi på promenad igen där Patrik blev sur på mig för att jag inte känner för att gå på mottagningen. . . Nu sitter vi på hotellrummet igen och nu vet jag inte hur jag ska göra. . Har sagt till Patrik att han såklart gärna får gå på mottagningen så kan jag å barnen åka tillbaka till hotellet efter kyrkan. Men det blev han så sur över. Å jag vill ju inte gå på mottagningen å vara på dåligt humör. . . Ja ja vi får se vad som händer å fötter här. . Ska strax hoppa in i en dusch så ordnar sig säkert allt sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gick det, gick du på mottagningen? (nyfiken) ;)

kramar

2010-06-15 @ 22:41:23
URL: http://darhlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback