Ska försöka blogga från datorn i efterm...

Ska försöka blogga från datorn i eftermiddag eller ikväll . Den e knäpp, å stänger av sig hela tiden... I fredags var jag å Martina i trönninge å drack lite alkohol med Frida Anna å Susanna. I l söndags så var jag, Patrik, Emma, Emil, Amanda, Michaela å Robbin på Liseberg . Å med tanke på dem två dagarna så är jag inte riktigt säker på vad vågen kommer att visa idag... Men jag bara använt ett par av veckobonuspowerpointsen så det borde ha gått bra. Hade satt upp som mål förra tisdagen att jag skulle gå på minst en halvtimmespromenad, så igårkväll gick jag ut på en svettig promenad på 45 minuter i högt tempo ! Bättre sent än aldrig ;) Emil å Amanda sover i sina bilstolar nu så att det bara är till att bära ut dem när det är dags att åka... Ska som sagt försöka blogga från datorn sen å lägga in lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback