Nya mål !

som sagt så hade jag gått upp fyra hekto..
INTE bra...
Kom fram tillsammans med konsulenten att jag har ätit förlite, har inte ätit upp det pointsantalet som är meningen att man ska äta när man ammar 1 barn... å jag ammar ju två.... eller de får ju lite ersättning men jag ammar ju iaf 150 % ...

Så mina mål den kommande veckan är :
1. Äta upp alla "dagspointsen"
2. Göra en veckomatsedel (så att det blir lättare att få i sig pointsen under dan...)
3. Minst en 30minuters promenad( borde va två, men jag har fått en stor blåsa på min ena lilltå.... typ lika stor som hela lilltån ( å en liten på andra lilltån..) )

Alla tre barnen sover nu så jag borde sätta igång med min matplanering...

kanske skirver upp matsedeln här sen...
eller kanske inte... som med korten ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart att vi ska kämpa på och ta nya tag!! Det här kommer vi att fixa tillsammans!!!! Många kramar!!!

2010-07-07 @ 18:45:59
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback