27:e februari




(bilder ifrån familjeliv.se)

Ja idag går jag alltså in i vecka 34...

I Onsdags var jag på TillväxtUltraLjud igen. Allt såg bra ut som vanligt.
De väger ca 2100gr var nu, å kommer nu framöver att öka ca 200gr var i veckan.
Läkaren sa att om jag ska föda innan 21 mars så kommer jag att få åka till Halmstad,
inte för att det kommer att vara ngn fara med dem men de kommer nog inte att orka äta
så mycket som de behöver så de kommer nog att få sondmatas då. Å då var det lika bra att
ta det i Halmstad med en gång...

Just nu i skrivande stund så kom svärfar hit med en varmvattenberedare som det är tänkt
att de ska installera, men det verkar som att de saknar både säkerhetsventil och fäste och instruktionsbok....
Tur att de inte plockade ner den gamla innan de upptäckte detta...
För jag undrar om det verkligen blir ngn ny uppsatt idag...

Nu ska jag strax åka till Hajen och handla till våran tvåveckors meny som jag har gjort...
Kollade igenom frysen innan jag började skriva upp å kom fram till att jag har allt kött/korv/kyckling som behövs..
Ska bara hadla lite potatis ris å sånt... Grädde å creme fraich med....
Å sen ska det handlas till smörgåstårtan som ska göras med. Michaela fyller 20 år på Tisdag så då kommer vi att fira henne här med detta....
Jag och Michaela ska mötas vid hajen vid tolv för att hjälpas åt att köra vagnen.... Så kanske jag orkar mig igenom hela affären å inte ger upp vid salladen ungefär som jag brukar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback