Lördag

Idag har vi varit en tur på stan.
Köpte varsin mössa till Emil och Amanda. Å en tröja med Yoda på och vantar till Emma.
Sen gick vi till Herberts för att äta, Emma blev kissenödig när vi stod och skulle bestämma oss för vad vi skulle ha, dessvärre hann vi inte fram till toan innan hon kissade.. Å vi hade inga extra kläder med till henne, så jag fick springa bort till Lindex för att köpa ett par byxor och ett par trosor..  Gjorde mig absolut ingentin att slösa lite mer pengar ;)  Det é ju kul att shoppa :). (Synd bara att man aldrig unnar sig själv lite kläder...) eller jag köpte ju lite kläder när jag var gravid, men ändå...
När jag kom tillbaka till fiket så beställde Patrik maten vi skulle ha, (har ingen aninng om varför han inte gjorde det när jag gick...) sen satt vi vid bordet å väntade, jag hann å mata både Emil och Amanda, å när vi hade väntat i 30 minuter kom jag på att parkeringstiden tog slut, men jag kom fram till att det hade bara blivit väldigt jobbigt att springa upp till kvantumparkeringen och flytta på bilen å leta efter en ny parkering, så när det hade gått en kvart till (alltså 45 minuter sammanlagt) så fick vi äntligen våran mat, Jättegod panini, fast jag blev lite förvånad för jag trodde det var standard att det ingick lite sallad till sånt, men det gjorde det inte...
Lagom tills att maten kom in så tröttnade de små på att ligga i vagnen, men vi fick krånglat i oss paninisarna å sedan stressat upp till bilen som hade stått 45 minuter förlänge.. men som tur var inte hade fått böter...

Nu är vi Iaf hemma igen, å senare ieftermiddag ska vi grilla !
Iofs inget ovanligt att det blir grillat här men det är ju bara sååå gott !

Nu ska jag väcka Emma som sover i soffan, (hon ville inte stå på ståbrädan idag så hon har gått hela tiden vi har varit i stan) Stor tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback