Svårt å hitta vagn

Tänk att det kan vara så svårt att hitta en tvillingvagn med en hel liggdel.. (så twinsen kan ligga brevid varandra å mysa)
Hade tänkt mig Emmaljungas... men den slutades att tillverkas för ett par år sedan...  Kollade på blocket över hela sverige å där fanns det 1 !!
Den enda som nytillverkas med hel liggkorg vad jag vet är Urban Jungel.. Å jag gillar inte riktigt det märket...

Hmmm

Å det märks att magen växer för varje dag å det blir jobbigare att jobba ... jobbade Lör, Sön, Mån , men lördag var iofs jobbigast... stressade å sprang runt å knödde mig fram för att plocka i kassorna,...
Undra hur det blir om två veckor när jag jobbar nästa gång...

Nu ska jag gå ut och kolla hur långt fram i ratten jag måste sitta om jag ska ha kvar min v70 sen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Shit pommes frites vad mkt det blir för dig att fixa.

Men det fixar du!

2009-11-11 @ 11:01:47
URL: http://linsluza.blogg.se/
Postat av: caroline

ja det blir en del men jag har ju iaf redan hälften av grejerna redan.... ska vänta tills jag får reda på vilket kön det blir eller om det blir olika, innan jag köper nåt tror jag...

2009-11-12 @ 09:51:00
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback