Nedrans gräsklippare

Jag var ute för en stund sedan och skulle klippa gräset med den "fina" geäsklipparen jag har lånat av Bengt.. klippte baksidan först för det var där klipparen stog men det var inte så nog där egentligen för det märktes knappt att jag klippte.. När jag var färdig på den sidan så gick jag till framsidan där det verkligen behövs klippas... kör ungefär en halv längd och sen börjar gräsklipparen skrammla och sen blir den väldans tyst .. Ungefär som en gräsklippare med sladd.. hmm inte så bra.. gick in till älsklingen och hoppades på lite assistans så att jag kunde fortsätta klippa nu när jag hade tid och lust... Men han orkade inte nu så han fixar den imorgon istället...
Nu sitter jag och väntar på att husfruarna ska börja.. Spännande.....

Får inte glömma att länka till en nykomling här i bloggvärlden : Min kära Mikaela.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback