Måndag

Har hunnit med en del idag..
Först åkte vi ner till vårdcentralen för att lägga om Patriks fot och när vi va där nere ringde de (vårdcentralen) upp mig eftersom jag hade ringt de tidigare.. Så när vi ändå var där nere fick de klämt in oss på en tid som egentligen inte fanns... Och läkaren vi träffades tyckte inte att hon verkade vara allergisk, hon råkar nog bara ha långa förkylningar.. Eftersom det är väldigt vanligt att små barn har ca 15 förkylningar om året...Så hinner hon typ inte att bli frisk innan nästa kommer..

Efter det åkte jag hem och ringde facket och A-kassan... lite kö.. eller inte.....
fick iaf reda på att jag kommer att få akassa om jag slutar att plugga..
Så sen ringde jag "chefen" på skolan och sa att jag skulle sluta å hon tyckte att jag skulle prata med min lärare för att få reda på om jag kan få betyg i ngt ämne..

Sen åkte jag in till stan för att träffa Rositha och Nina på en lunch på ströget. Panini mmm va gott !  Tack så mycket tjejer det var trevligt... men vi behöver väl inte vänta så länge till nästa gång?

När vi hade fikat färdigt och varit inne på Gina Tricot en stund så begav jag mig till bilen för att ringa läraren.. Vi kom överens om att jag ska göra en tenta så att jag får betyg i småföretagande A&B.
Sen körde jag ner till Campus för att berätta för "chefen" vad vi hade kommit överens om och hon tyckte det lät bra.

Sen åkte jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig.
Sen till hajen .. Att vara kissenödig inne på hajen é ingen höjdare...
Efter att jag hade kör hem och packat in varorna så åkte jag och Emma till Martina och Agnes och fick lite kaffe och glass med chokladsås och stössel å bullar, Emma och Agnes provsatt på Agnes nya fina bord...

När vi sedan kom hem så lagade jag falukorv i ugnen och potatismos å det var GOTT !!
Emma åt många korvbitar och ett stort lass med mos..

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! Igår stekte jag falukorv i skivor. Kunde inte bestämma mig för om jag ville ha det eller ungsbakad, lika gott egentligen.. Får nog köpa en korv till.

2009-05-04 @ 20:51:03
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack själv! Nej, vi ska absolut inte vänta i 100 år till nästa träff! ;) Kram

2009-05-05 @ 10:05:54
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: zita

Jag håller med ovanstående, det behöver ju INTE gå hundra år emellan ;) så hon fick dig till att göra lite till iafl? du som minsan inte skulle göra ett piss till. hahha

2009-05-05 @ 20:40:25
URL: http://rosihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback