Ang Lördag

Det gick sådär att jobba igår...
När jag hade löst två frukostar hade jag jätte ont igen.. Då gick jag till chefen och förberedde henne på att jag kanske inte skulle klara att lösa alla middagar..
Tänkte så hon kunde komma på en nödlösning om jag inte skulle klara det. Men hon hade inte en enda kassörska till övers så det hade blivit lite panik om jag hade gått hem..
Men det gick bättre när jag stod upp och bara använde högerarmen när jag jobbade.. Det gick ju inte jättefort men det är ju bättre än inget..
Tänkte igår att jag skulle testa en diklofenak men det glömde jag av...
Så det blir till att käka alvedon idag med.. Vågar inte käka det på jobbet utan att ha provat först. Tänk om jag blir helt vimsig. Chefen lovade iaf att jag skulle få vara avlösare idag med... Och på Söndagar brukar det juh inte vara så mycket folk så det ska nog gå bra.


Ja den som har gissat rätt kan få ett pris.. Men det får avhämtas här. Och priset blir att smaka på det som har kommit upp... Jag vet nog redan vad det är.. Och Linda... Jag har tyvärr inte sått några blommor så din gissning vet jag redan är fel.. Tyvärr..

Läste ni Martinas blogg om Erik som fyllde år? Det är alltså jag och Emma som nämns där också...

Installerade Emmas stol i den röda bilen igår.. I baksätet, på en lite tvådörrars bil. Trångt att komma in och ut, och hur ska det gå när Emma är van vid att sitta där fram brevid mig? Men det blir billigare att köra den iaf..

Nu ska jag nog gå ut och ta mig lite kaffe innan Emma som har sovit i sin säng hela natten vaknar.
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: zita

jag drömde om dig inatt, det var om hur du laddar upp bilder till din blogg, du hade en kamera men bara tillgång till sladd till datan typ en gång om året så du tog väl planerade bilder lååång tid i förväg eller nåt, det var helkonstigt. hoppas du har det bra. kram kram

2009-05-13 @ 15:56:35
URL: http://rosihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback