Vattenläcka

har vi haft inatt i badrummet.... Patrik skulle gå på toa inatt är han märkte att det låg vatten över hela golvet....
Det var vattenreningen som hade hängt sig,... det bara forsade ut vatten. Som tur va fick älsklingen stopp på det och torkade upp det värsta... Resten fixade jag i morse....  Sicken tur för mig att jag samlade ihop all smutstvätt här i huset härom dan och inte orkade sortera det... så att allt låg på golvet......  Inte roligt ! !
Men men nu har jag sorterat upp det och kramat ur det, så nu är det bara till att tvätta hela dagen....  JIPPIE ! ! inte.....


Igår var jag som sagt och besiktigade bilen... Den gick igenom , och fort gick det... Jag körde hemifrån kl.10 och 10.40 kom jag ut ifrån besiktningen... å då stannade jag ändå och tankade på väg in till stan...
När jag var färdig på besiktningen gick jag på stan i väntan på att Nina skulle sluta jobbet så att hon kunde komma ner till stan och äta lunch med mig...  
Eftersom besiktningen inte tog så lång tid så hade jag ju lite tid i den iskalla staden så jag gick in på Kappahl och handlade upp Emmas presentkort.. Emma fick två pyamasar och till mig blev det en träningsbh, träningsbyxor och en träningströja....   
                                                          Observera.... mina byxor är svarta.

Det var ju iofs Emmas pengar men jag har inte hittat ngt jag ville köpa till Emma där på säkert ett år... Så hon får ngt från nån annan affär när jag hittar nåt hon behöver... Hennes pyamasar var i strl 86-92  vilket betyder vääldigt stora till Emma.. Men hon hade på sig den ena inatt och det gick faktiskt bra... Det var ganska bra mudd på dom nere vid fötterna så hon slapp att trampa på den.. 

Sen ringde Nina och vi bestämde att vi skulle träffas utanför ströget så det gjorde vi. Vi åt varsin panini.. Det var gott ! Sen tog vi med vårat kaffe ut och satt och rökte och drack det medans vi kollade på folk...
Det var väldans trevligt . Tack för det  :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv! :) Inte skoj med vattenläcka som tvingar till tvätt.. hehe.. Jag är lycklig! Fick besked om havandeskapspenning idag, det är beviljat! Tjohoo! :D

2009-03-10 @ 11:50:26
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback