Tisdag

Det blev ingen core igår... men det räckte gott och väl med gympan för min det... Jag var vrålhungrig....
Det var inte fel att komma hem och blanda ihop en cappucíno shake kan jag juh säga.... undra hur jag ska kunna klara att pulvra utan den .. tänkte köra lite på naturdiet... lite mer kcal i dem än i xtravaganza men det funkar nog ändå....

Vart en sväng på gekås igår,,, fick köpt det jag skulle och lite till.... tex lådor att ha på hatthyllan... kom på när jag kom hem att jag kanske skulle ha köpt den större varianten och haft på kylskåpet....

Vaknade kvart i sju i morse av mig själv... Det var väldigt ljust i sovrummet....  

Du Kristina,.... jag köper gärna rullgardinen om du inte har bestämt dig för att sätta upp den själv...
Emma hann knappt att vakna innan hon började busa och fjanta sig här... :)
Härligt när det vaknar en sån glad unge här :)

Nu ska jag ut och ta lite kaffe... sen blir det till att plugga igen...

Kommentarer
Postat av: Martina

Bilder på nya korgarna? Jag fuderar så det knakar hur jag ska göra här :)

2009-03-17 @ 11:06:02
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback