oj oj

Jag har inte bloggat på länge... .sorry..
i helgen har jag jobbat på Gekås ...
I lördags var det helt ok men i söndags kunde man juh ha trillat av stolen av tristess... Det var så lite att göra... nästan inga kunder alls . . Då fick man tänka på att man hade 224kr i timmen,,,,, Annars hade man nog åkt hem,...
Så om ni ska dit den närmaste tiden välj en söndag... Nästan tomt på kunder och massa personal,,,

Emma har sovit ett par nätter i sin egna säng igen.... Men igår vägrade hon... och jag var trött efter jobbet så Patrik fick lägga henne i våran säng...

Ikväll ska det tränas igen... Core och "gympa"... Ska gå ner till Gunilla sen och kolla så att hon kommer hit ikväll och passar Emma....

I gårkväll åt Emma sin första Mc Donalds...



Sen somnade hon som sagt i våran säng...



När vi skulle gå upp i morse sprang hon före mig till köket och när jag kom dit möttes jag av denna synen...


Hon kom nog på att vi hade ätit McDonalds igår ... och att mamma och pappa inte alltid är så snabba på att plocka bort...
Så hon fick i sig lite pommes innan det bar av till dagis för att ätas riktig frukost....


Kommentarer
Postat av: Angelica Ljunggren (Sunesson)

Vilken go tjej du har :)

2009-03-16 @ 09:00:45
URL: http://februarya.blogg.se/
Postat av: Nina

Donken är godare än vanlig frukost! ;) Tittar gärna på byrå nästa gång jag kommer ut! Kram

2009-03-16 @ 13:09:29
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Martina

SÖT hon e! McDonalds är lyx:)

2009-03-17 @ 11:06:58
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback