Jävla Ikea


Dom ringde från whirpool nyss...
Och sa att hällen vi har väntat på i ett par månader har utgått ur sortimentet.....
Så vi kunde få en häll utan metallkant runt eller en utan induktion....
GRRRRR ! ! ! ! !
Sa att jag var jävligt trött på Ikea och att dom kunde slänga sig i väggen....
Frågade om jag kunde få pengarna tillbaka och gå och köpa en häll någon annanstans...
Då kläckte han idén att vi kunde lika väl få en som var whirpols egna utan ikeas namn på... utan attt betala något extra för en bättre häll...
Så den skickas till electo emanuel idag så kommer dom och sätter in den så fort dom har tid...


Äntligen slipper jag snart att laga trerätters på dessa två....

Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter inte helt fel att du äntligen ska få en häll som förhoppningsvis ska funka! :)

2009-03-23 @ 12:03:51
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag håller med: Jävla Ikea!

2009-03-26 @ 07:44:51
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback